شاپ کیپاپ و کیدراما،فروشگاه اینترنتی محصولات کیپاپ و کیدراما

من به کیپاپ ، کیدراما و سیدراما علاقه دارم و اینجا فروشگاه آنلاین محصولات با کیفیت از کیپاپ و کیدراما

کیپاپ شاپ و کیدراما شاپ

کیپاپ شاپ کیدراما شاپ بی تی اس استری کیدز

تولید کننده محصولات با کیفیت از کیپاپ و کیدراما

وبلاگ دیگه خودم که معرفی و نقد و بررسی سریال های کره ای و چینی میتونین اینجا بزنید

 

محصولات کیپاپ , SKZOO , bt21  با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت , تولید کننده محصولات استری کیدز و بی تی اس قابل قیاس با محصولات وارداتی قابل سفارش در طرح ها و سایزهای دلخواه 

محصولات کیف و کوسن و... هم قابل شستشو و کیفیت عالی دارند.

عروسک های خمیری قابل شستشو  ( خود خمیر ضد آب بود ولی برای اطمینان اسپری ضد آب هم زدم)

عروسک های خمیری( نوع هوا خشک)  نشکن و میتونین اگر جای دیگه هم خواستین بچسبانید.

 

نحوه ارسال:

تحویل :8 تا10 روز کاری (3روز آماده سازی محصول و 5 روز تا 7 روز تحویل پست به شما) 

 

نحوه سفارش:

تکمیل فرم اینجا بزنید.

هر سوالی داشتین از طریق کامنت ,ایمیل و یا گفتمان(سمت چپ پایین) میتونین از من بپرسین.

 

 

 

 

چجوری سفارش بگیرم مغازتون کجاست
مغازه من همین وبلاگ میشه البته قبلا پیج اینستاگرام داشتم ولی چون اینستاگرام فیلتر شد دیگه فعالیت ندارم , مغازه بصورت فیزیکی ندارم . نحوه سفارش به چند صورت هست که هرکدوم دوست داشتی میتونی انتخاب کنی : 1. پر کردن این فرم که شامل شماره تماس با فامیل شماست که تماس میگیرم برای تکمیل اطلاعات مثل آدرس و... https://formafzar.com/form/yhcqm 2. پیام به آیدی ایتا @zahra_nejati1 4 گفتمان همین وبلاگ که میشه سمت چپ پایین وبلاگ در پیام بگین کدوم محصول مدنظرتون هست و راهنماییتون میکنم هرکدوم از فرم هایی که توی وبلاگ گذاشتم هم پرکنید هم کافیه
ارسال نظر آزاد است اما می‌توانید برای استفاده از امکانات و کسب تجربه وارد شوید
پاسخ به
لطفا دوباره تلاش کنید
نظر ثبت شد